پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۳۴۰
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مشکل سیستم فاضلاب و استقرار دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهر که شمال استان بوشهر و بخشی از شهرستان دشتستان را تحت پوشش درمان قرار می‌دهد، برطرف شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو در بازدید رئیس و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از این بیمارستان افزود: با وجود اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه مسایل درمانی و بهداشتی شمال استان بوشهر اقدام‌های ارزشمند و خوبی صورت گرفته‌است اما سطح مطالبه‌گری و توقعات و انتظارات مردم بیشتر است و مشکلاتی که وجود دارد که به رغم مشکلات اقتصادی کشور باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

وی اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی بویژه پرستار از دیگر مشکلات این بیمارستان است که امیدواریم توجه ویژه‌ای در رفع آن شود.

فرماندار گناوه گفت: راه‌اندازی هرچه زودتر  اورژانس جاده‌ای بندرریگ در محور ساحلی که ساختمان آن توسط خیران در دست اجرا است و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد دارد، ضروری است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه این محور از محورهای پرتردد است، امیدواریم یک پایگاه اورژانس بصورت موقت تا زمان تکمیل پایگاه خیرساز توسط دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شود.

مهرجو افزود: امیدواریم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیات همراه یک شکوفایی در حوزه تامین اقلام مورد نیاز بیمارستان این شهرستان باشیم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: اقدام‌های خوب و کارهای زیربنایی خوبی در این بیمارستان انجام شده‌است اما همچنان سیستم فاضلاب و اکسیژن‌ساز آن مشکل دارد.

علی دریانورد افزود: زیرساخت‌های لازم و پنل برای اکسیژن ساز در بیمارستان نصب شده‌است و بدلیل مشکلاتی تاکنون نصب نشده‌است.

وی گفت: تجهیز آمبولانس، پرتابل دستگاه رادیولوژی برای بیماران اورژانسی و احیا و نیروی انسانی از دیگر مشکلات این مرکز درمانی است.

دریانورد اظهارداشت:  خدمات‌رسانی در این بیمارستان باوجود کمبود نیرو به نحو احسن انجام می‌شود و امیدواریم کمبود نیرو برطرف شود.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: امسال هفت پزشک متخصص برای این شهرستان اختصاص یافته و  قرار است دو  پزشک متخصص اطفال و چشم دیگر نیز افزوده شود.

وی بیان کرد: برای اسکان پزشکان متخصص نیاز به مسکن است که از فرمانداری انتظار همکاری داریم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی چرومی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر