جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۳۵۰
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان با حضور مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر، معاونین فرمانداری تنگستان و بخشدار دلوار و مسوولین شهرستان تنگستان از زحمات شش ساله مهندس ندری و تلاش چند ماهه مهندس عامرنژاد در سمت شهردار و سرپرست شهرداری دلوار تقدیر و مهندس خیری به عنوان شهردار دلوار معارفه شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار تنگستان  در این نشست گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و به عنوان یک ظرفیت اجتماعی و سیاسی زمینه ساز تقویت ضریب امنیت کشور است.

عبدالحسن رفیعی‌پور افزود: این امنیت و مردم‌سالاری در کشور به آسانی و سادگی به‌دست نیامده که براحتی تحت تاثیر جوسازی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این وظیفه مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی است که با همدلی و هم‌افزایی آن را تقویت کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با همدلی بسیار خوب بین هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان ارکان برگزاری انتخابات تلاش می‌شود با رعایت اصل بی‌طرفی انتخاباتی سالم برگزار شود.

وی ادامه داد: براساس قانون مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن رعایت بی طرفی در انتخابات حق استفاده از امکانات دولتی به نفع و یا رعلیه نامزدها را ندارند.

رفیعی پور با اشاره  به اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: مدیران درانعکاس دستاوردهای ۴۱ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی  تلاش کنند و هیچ کوتاهی در این زمنینه  پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار رشید اسلام اندوهی عمیق و جانسوز برای مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد و درگذشت هموطنانمان در مراسم تشییع پیکرآن شهید و سانحه هوایی حادثه‌های تلخ و ناگواری است.‌

رفیعی پور یاد آورشد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همواره در دوران جنگ به عنوان فرمانده میدان نبرد و بعد از جنگل در مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور و در جبهه مقاومت و سرنگونی داعش نقش اساسی ایفا کرد.

فرماندار تنگستان گفت: اقدام قاطع و تلافی جویانه سپاه پاسداران درپاسخ به حرکت تروریستی آمریکا و اجماع نمایندگان مجلس شورای اسلامی دراقدام متقابل علیه آمریکا و همراهی و اقدام خوب پارلمان عراق درخروج نیروهای آمریکایی از کشورشان جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اداری تنگستان از همراهی بسیارخوب مردم  و نهادهای دولتی دراین شهرستان برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد سلیمانی تقدیر کرد.

رفیعی پور افزود: بعد از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی یک اجماع، وحدت و همبستگی خوبی درکشور اتفاق افتاد و شاید کمتر مواقعی در۴۰ ساله گذشته چنین وحدت و همسبتگی دیده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دلوار شهری است که درمسیر پرشتاب توسعه قرار گرفته و ظرفیت‌های خوبی در حوزه شیلات، گردشگری و تجاری دارد که باید از آن برای توسعه همه جانبه این شهر بهره برد.

رفیعی پور افزود: درشهرستان تنگستان با تعامل و همراهی استانداری پروژه‌های عمرانی بزرگی در حوزه های سدسازی، راه‌های ارتباطی، ورزشی، عمران شهری و روستایی، احداث مدارس، بهداشت و درمان، آب، برق، آبخیزداری فعال و پیشرفت خوبی دارند و امید می‌رود با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضمن رفع مشکلات، روند توسعه و پیشرفت شهرستان شتاب گیرد.

در این جلسه خیری به عنوان شهردار جدید دلوار معرفی شد.

 
 

شهردار دلوار معارفه شد

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر