چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۳۵۲
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: نقاط قوت و ضعف خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر شناسایی و بررسی شود و زمینه تصمیم‌گیری مناسب باهدف خدمت باکیفیت و بیشتر به هموطنان بوجود آید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: هدف اصلی ستاد باتوجه به اینکه  شهرستان در طول سال مسافران زیادی را  با رویکرد خرید کالا در وهله اول و استفاده تفریحی از ساحل و دریا پذیرا می‌شود، توسعه گردشگری و جذب بیشتر هموطنان است که باید با ارایه راهکار مناسب و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: به موازات توسعه گردشگری رونق اقتصادی با رویکرد اشتغال‌زایی نیز باید برای مردم این شهرستان اتفاق بیافتد.

مهرجو اظهارداشت: در زمینه ساماندهی موتورهای چهارچرخ  با درنظرگرفتن مکانی که باعث برهم زدن آسایش و رفاه گردشگران و مردم این منطقه نشود، چاره اندیشی صورت گیرد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر  گناوه گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها و  اغذیه فروشی‌ها در برنامه کاری ستاد قرار گیرد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد هماهنگی خدمات باید تلاش کنیم با ارایه راهکار  باکیفیت و نظارت قوی به هموطنانی که در تعطیلات نوروز به این شهرستان وارد می شوند، خدمات با کیفیت ارایه شود.

مهرجو بیان کرد: مسافران و گردشگرانی که در تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر می‌کنند باید با  فراهم کردن آرامش و امنیت لازم و تامین حداقل نیازهای آنان  با خاطره خوشی این دیار را ترک کنند.

فرماندار گناوه گفت: مصوبه‌های ستاد خدمات هماهنگی سفر بموقع اجرایی و کمیته‌ها به برگزاری جلسات با زیرمجموعه خود اقدام کنند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: دستورالعمل ستاد برای نوروز ۱۳۹۹ ابلاغ که به اعضای ستاد ارایه شده‌است.

حمزه بهاگیر افزود: در این نشست مصوبه‌های جلسه قبل بررسی و تصمیم‌گیری لام اتخاذ خواهد شد.

شهرستان‌ گناوه در شمال استان بوشهر به‌لحاظ دارا بودن جاذبه‌های متعدد نظیر ساحل و دریا، ارزانی سفر و اقامت، وفور کالاهای خارجی و آب و هوای مناسب در ماه‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز به قطب گردشگری داخلی و یکی از پر رونق‌ترین شهرهای گردشگری جنوب کشور و اقامت‌پذیر تبدیل شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر