جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت...
کد خبر: ۶۶۴۲۳
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: نمازجمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از نقل از ستاد نماز جمعه تهران، اطلاعیه ستاد نماز جمعه تهران به این شرح است:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاةِ مِنْ یَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَی ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلّی امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد و ملت مومن و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر صحنه‌های از همبستگی، شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت.
توضیح بیشتر درباره این مراسم و نحوه حضور نمازگزاران متعاقبا اعلام خواهد شد».

به گزارش «فکرشهر»، آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر