شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل هوشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی جدیدی به استان از روز جمعه و تداوم فعالیت آن طی روز‌های شنبه و یک‌شنبه آینده، شاهد بارش باران با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و ریزش تگرگ  خواهیم بود...
کد خبر: ۶۶۴۲۴
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: مدیر کل هوشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی جدیدی به استان از روز جمعه و تداوم فعالیت آن طی روز‌های شنبه و یک‌شنبه آینده، شاهد بارش باران با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و ریزش تگرگ  خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی جوی نشان می‌‎دهد از ظهر روز جمعه با نفوذ تدریجی یک سامانه بارشی به نواحی جنوب غرب ایران و تداوم فعالیت آن طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده، ضمن افزایش پوشش ابر، به تناوب وقوع بارش باران، وزش باد به‌نسبت شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به سبب شدت بارش‌ها در روز‌های شنبه و یک‌شنبه، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌های شهری در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست، همچنین با توجه به احتمال ریزش تگرگ، به کشاورزان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را در زمینه مراقبت از محصولات خود بیاندیشند.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از بعدازظهر روز جمعه و طی روز‌های شنبه و یکشنبه به سبب وزش باد‌های به‌نسبت شدید، ارتفاع موج دریا افزایش می‌یابد که توصیه می‌شود از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری طی مدت مذکور خودداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر