جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۴۳۷
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: فرایند تعیین شعبه‌های رای‌گیری در هیات اجرایی این شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی انتخابات انجام و براین اساس ۱۳۵ شعبه برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تعیین شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جمشیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد شعبه رای‌گیری۱۱۷ شعبه شهری و ۱۸ شعبه روستایی برای شهرستان بوشهر تعیین شده است.

وی بیان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو بخش و چهار شهر بوشهر، چغادک، عالی شهر و خارگ برگزار می‌شود.

جمشیدی با تاکید بر اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته شعبه‌های رای‌گیری در تمام مناطق شهرستان مستقر می‌شوند اضافه کرد: برای پوشش کامل همه مناطق شهرستان و دسترسی آسان رای‌دهندگان ساکن در خشکی و مناطق دریایی، شهر، روستا و عشایری، مراکز نظامی،امنیتی و خاص مانند بیمارستان‌ها و زندان، ۱۱۵ شعبه ثابت و ۲۰شعبه سیار درنظر گرفته شده است.

رئیس هیات اجرایی شهرستان بوشهر اضافه کرد: از مجموع ۱۱۷ شعبه شهری ۱۱ واحد در بخش خارگ (۸ شعبه ثابت و ۳شعبه سیار) و ۱۰۶ شعبه در شهرهای بوشهر، چغادک و عالی شهر ( ۹۷ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار) پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از ۱۸ شعبه روستایی نیز ۱۰ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس راه می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر