چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر از ظهر جمعه و تداوم فعالیت آن طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خبر داد...
کد خبر: ۶۶۴۷۴
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر از ظهر جمعه و تداوم فعالیت آن طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرج‌الله شکوهی‌پور از بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش یابی جوی استان خبر داد و اظهار داشت: از ظهر روز جمعه شاهد نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به نواحی جنوب غرب ایران و تداوم فعالیت آن طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با فعالیت این سامانه ضمن افزایش سرعت وزش باد و پوشش ابر، به تناوب در سطح استان وقوع بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: با فعالیت این سامانه شاهد وزش باد نسبتاً شدید، مواج و متلاطم شدن دریا، بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق با احتمال ریزش تگرگ از بعدازظهر روز جمعه تا انتهای وقت یکشنبه در خلیج فارس و سطح استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان به سبب بارش باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

شکوهی‌پور افزود: تصیه می‌شود به سبب وزش باد نسبتاً شدید و تلاطم دریا، از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری طی این مدت اجتناب شود.

وی ادامه داد: به سبب بارش باران و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و همچنین احتمال ریزش تگرگ، ضمن اقدامات پیشگیرانه جهت عدم اختلال در ترددهای شهری، نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی اقدامات لازم اندیشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر