سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۲۲
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به صورت متناوب تا اوایل وقت دوشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت متناوب سامانه بارشی در سطح استان تا اوایل وقت دوشنبه است.

وی اضافه کرد: طی این مدت آسمان استان در برخی از ساعات ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: خلیج فارس نیز طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین به تدریج از ظهر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با وزش باد قابل ملاحظه شمال غربی، ضمن اینکه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد، خلیج فارس نیز مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و به صورت پراکنده بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوبی غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر