سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۳۲
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری استقامت گفت: این تیم در بوشهر مهیای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ مالزی می‎شود.

به گزارش فکرشهر، فرید دهدشتی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این تیم از ۲۵ دی ماه اردوی خود را با حضور ۱۲ دوچرخه سوار و چهار نفر کادر فنی در بوشهر آغاز کرده‌است.

وی بیان کرد: امیر کلاهدوز، حمید پورهاشم، سعید صفرزاده، بهرام نجفی، خلیل خورشیدی و مهدی مازوچیان از آذربایجان شرقی، محمد گنج خانلو(تهران)، محمد رجبلو (زنجان)، علی اصغر موسی زاده(اردبیل)، مرتضی رضوانی( مازندران) مهدی علمایی(البرز) و بهنام آرین ( یزد) ۱۲ دوچرخه‌سوار حاضر در این اردو هستند.

دهدشتی ادامه داد: کادر فنی تیم نیز شامل محمود پراش (مربی بزرگسالان )، فرید دهدشتی(سرپرست)، محمد رضا امیری(نماینده روابط عمومی)، رامین مهربانی ( سرپرست و مربی) و محمود حضوری(مکانسین) است.

وی بیان کرد: در ۲ روز گذشته نیز دوچرخه سواران مسیرهای ۲۰۰ و ۱۸۰ کیلومتری بوشهر-خورموج و بالعکس و همچنین مسیر بوشهر-دالکی و بالعکس را رکاب زدند.

دهدشتی ادامه داد: تیم ملی تا پیش از مسابقات آسیایی یک اردوی داخلی نیز برگزار می‎‏کند که محل برگزاری آن تاکنون مشخص نشده است.

وی یادآورشد: از ۱۲ دوچرخه سوار حاضر در اردو در نهایت هفت تا هشت دوچرخه سوار برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی انتخاب می‏شوند.

دهدشتی افزود: زمان برگزاری مسابقات آسیایی مالزی اواخر اسفند ماه است و در سال جدید نیز دورچرخه سوارا تورنمنت های داخلی را در پیش رو دارند.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان بوشهر نیز همکاری خوب و چشمگیری در برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر