سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۴۵
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از پرداخت ۲۴ میلیارد ریال برای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شهرهای دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحمید حمزه‌پور بعدازظهر شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن دشتستان اظهار داشت: آب تولیدی از این آب‌شیرین‌کن‌ها به صورت تضمینی از سرمایه‌گذاران خریداری می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای خرید تضمینی آب برای تسریع اجرای این پروژه‌ها ۲۴ میلیارد ریال برای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شهرهای دشتستان تخصیص‌یافته و به سرمایه‌گذاران پرداخت‌شده است.

تسریع در اجرای طرح‌های آب‌رسانی در شهرهای مختلف استان بوشهر

حمزه‌پور اضافه کرد: اجرای طرح‌های آب‌رسانی در شهرهای مختلف استان بوشهر تسریع یافته است و برای حل مشکلات آب‌رسانی در نقاط مختلف استان بوشهر، طرح‌های مهمی در دست اجرا و روند اجرایی آن تسریع یافته است.

وی از اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن در آب پخش، سعدآباد و وحدتیه دالکی خبر داد و گفت: برای تسریع اجرای این پروژه‌ها ۲۴ میلیارد ریال برای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شهرهای دشتستان تخصیص یافت.

اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن ۸۵۰۰ مترمکعبی

حمزه‌پور با اشاره به اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن ۸۵۰۰ مترمکعبی آب‌پخش سعدآباد در شهرستان دشتستان افزود: تکمیل این پروژه نقش مهمی در حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی شهرهای آب‌پخش و سعدآباد دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همکاری شهرداری آب‌پخش در تسریع اجرای خط انتقال آب‌شیرین‌کن ۸۵۰۰ مترمکعبی به مخزن ذخیره آب ستودنی است.

وی تصریح کرد: مجوز اجرای خط انتقال آب این پروژه به مخزن ذخیره به طول ۸۵۰ متر صادرشده است و بر اساس برنامه زمان‌بندی قرار است آب تولیدی آب‌شیرین‌کن آب‌پخش - سعدآباد قبل از تابستان سال آینده تا اواخر خردادماه به شبکه آب‌رسانی این شهر متصل شود.

حمزه‌پور با اشاره به اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه - دالکی بیان کرد: این دومین پروژه آب‌شیرین‌کن در شهرستان دشتستان است که ظرفیت آب ۶۵۰۰ مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بابیان اینکه پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه - دالکی بر اساس برنامه زمان‌بندی افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید معاون امور عمرانی استاندار فاز نخست این پروژه به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب تا ۲۰ اسفند امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر