جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد
کد خبر: ۶۶۵۴۶
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از آبگیری سد ارغون کلمه واقع در شهرستان دشتستان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهرداد ستوده بعدازظهر شنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: سد ارغون کلمه دشتستان حدود شش ماه پیش عملیات اجرایی آن آغازشده است.

وی بابیان اینکه این سد نقش مهمی در تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه دارد تصریح کرد: با تلاش مجری پروژه و آب منطقه‌ای استان بوشهر پیشرفت پروژه سد ارغون کلمه بسیار مطلوب است.

ستوده با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های بخش آب دارد افزود: بر اساس سیاست استاندار بوشهر بنا است در جاهایی که مردم و کشاورزان با مشکل تأمین آب روبه‌رو هستند با اجرای سدهای کوچک مقیاس، مشکل مردم برطرف شود.

تدوین نقشه راه عمرانی استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال با محدودیت منابع اعتباری روبه‌رو بودیم بر اساس نقشه تدوینی پروژه‌های عمرانی سعی شده منابع موجود مدیریت شود و با متمرکز بر روی پروژه‌ها، پروژه محور حرکت شود.

ستوده افزود: شهرداران و دهیارانی که دارای برنامه تدوینی باشند و برنامه محور حرکت می‌کنند موردتوجه ویژه از لحاظ تخصیص اعتبارات قرار دارند.

وی از رفع موانع اجرای پروژه ورودی شهر کلمه خبر داد و بیان کرد: برای اجرای پروژه ورودی شهر کلمه نیاز به یکسری تغییر کاربری‌هایی دارد که با تصویب آن در کمیسیون امور زیربنایی استان بوشهر، زمینه مشارکت سرمایه‌گذار در کنار این پروژه برای افزایش عمران و آبادانی بیشتر و بهتر شهر کلمه فراهم می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در اسرع وقت مناقصه اجرای خط انتقال سد ارغون برگزار و سال آینده قبل از هفته دولت این سد به‌طور کامل افتتاح می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر