سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۴۹
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه بعنوان قطب ورزش های رزمی استان نیازبه توجه جدی دارد و امکانات و زیرساخت های ورزشی در این شهرستان نسبت به تعداد ورزشکاران حرفه ای تناسب ندارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در مراسم پایانی مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان بوشهر (یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) در گناوه اظهار داشت: شهرستان گناوه میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان (یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) را در استان بر عهده دارد که مایه افتخار شهرستان و مسئولان است.

وی افزود: علیرغم تلاش مهم و مؤثر در دو دولت یازدهم و دوازدهم، زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارند لذا وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان به تناسب تعداد رشته‌ها و ورزشکاران سازمان یافته اقدام لازم در این خصوص را داشته باشند.
فرماندار گناوه تصریح کرد: این یادواره به نام سردار شهید سپهبد سلیمانی نامگذاری شده که الگوی تمام معنای عزت مندی، تقوا، میهن پرستی و مردم داری بودند و امید است به عنوان الگوی ورزشکاران قرار گیرد.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقات یادآور شد: برگزاری این مسابقات استانی در مرکز شهرستان‌های استان می‌تواند به طور چشمگیری در شکوفا کردن استعدادهای درون شهرستانی نقش مهمی ایفا کند.

مهرجو خاطرنشان کرد: اگر چه در شهرستان گناوه با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی فراوان اقدامات خوبی انجام گرفته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب در این زمینه فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان گناوه در مقایسه با سایر نقاط استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و در رده پنجم استان قرار دارد در حالی که در رشته‌های مختلف ورزشی این شهرستان دارای جایگاه خوبی است.

فرماندار گناوه بیان کرد: امید است که جهش بلندی در رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص ورزش‌های رزمی که شهرستان گناوه در این زمینه یکی از قطب‌های استان است را شاهد باشیم.

وی گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست می‌شود که تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان گناوه با جدیت بیشتری دنبال شود و با توجه به استعدادهای این شهرستان امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد و جهت گیری به سمتی باشد که این ورزش‌ها در شهرستان تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر