جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۶۲۲
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت سه‌شنبه وارد استان می‌شود که با توجه به پیش‌بینی بارش‌های قابل ملاحظه، درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا (سه‌شنبه) سامانه بارشی جدیدی وارد استان بوشهر می‌شود و با ادامه فعالیت این سامانه طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ در استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: به سبب بارش باران و آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین بارش قابل ملاحظه در مناطق بالادستی استان و سیلابی شدن مسیل‌ها، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اختلال در تردد‌های شهری و بین شهری صورت گیرد.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به وزش باد‌های شدید و افزایش ارتفاع موج دریا طی مدت مذکور، توصیه می‌شود از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری خودداری شود.

وی با اشاره به کاهش دما در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه و همچنین احتمال ریزش تگرگ، از کشاورزان خواست تمهیدات لازم را برای حفاظت از محصولات کشاورزی بیاندیشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر