سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۶۵۲
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: ۱۰۵حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز دراین شهرستان توسط مرجع قضایی صادر شده‌است که بزودی اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحسن رفیعی‌پور روز سه شنبه درجمع مدیران شهرستان تنگستان افزود: طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در تنگستان شروع شده و در این ارتباط از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶۷ بنای غیرمجاز به مساحت ۲۱ هکتار با حکم قضایی تخریب شده‌است.

وی اضافه کرد: تغییر کاربری غیر مجاز زمین‌های کشاورزی غیرقانونی است و هرگونه هرج و مرج در ساخت وسازها را در منطقه نمی‌پذیریم. 

فرماندار تنگستان ادامه داد: با وجود اخطارهای داده شده مبنی بر برخورد با سودجویان و سوداگرانی که اقدام به تغییر کاربری غیرقانونی زمین‌های کشاورزی و نیز ساخت و سازهای غیر مجاز می‌کنند اما در منطقه گورکات بخش دلوار تنگستان بی توجه به تذکرها و هشدارهای دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ساخت و سازهای غیرمجاز افزایش یافته‌است.

وی با هشدار به افرادی که قانون را نادیده می‌گیرند، گفت: با همه اقدامات خلاف قانون در حوزه ساخت و ساز در محدوده و حریم شهرها و روستاها با جدیت برخورد و مرتکبان مجازات خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر