جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۷۰۰
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: نمایشگاه گروهی تخصصی عکس با موضوع  "حضور زن در جامعه" سه‌شنبه‌شب در نگارخانه  سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دبیر این نمایشگاه اظهار داشت: مفهوم «زن» در اندیشه اکثر مذاهب و مکاتب فکری از یک سو نماد زایش، رویش و تعالی و از سوی دیگر مهرورزی، لطافت و نجابت است که در این نمایشگاه سعی شده ابعاد مختلف حضور بانوان در جامعه را همراه با شیرینی‌ها، تلخی‌ها، آسودگی و سختی‌ها در قاب تصویر به ثبت برسد.

 محسن طاهریان افزود: ۷۶۰  اثر به دبیرخانه توسط ۶۲ عکاس به دبیرخانه این نمایشگاه رسید که از بین آنها ۱۴۶ اثر از ۳۳ عکاس انتخاب و در نگارخانه سوره در معرض دید عموم قرار گرفته‌است.

وی افزود: در این نمایشگاه، یک عکس از آثار زنده‌یاد کیوان آذرشب (عکاس جوانی که مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت) از مدرسان فقید موسسه، در سایز ۵۰ در ۷۰ در نگارخانه رونمایی شد تا یادش میان جامعه عکاسی استان بوشهر باقی بماند.

طاهریان یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند جایگاه زن که همیشه در نقش‌های مختلف مادری، خواهری و دختری باعث ترقی و الگوسازی در جامعه است را در قاب تصویر نشان دهد.

نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه از ۱تا ۴ بهمن ماه ۹۸، ساعت ۱۷ تا ۲۱ در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر میزبان بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر