جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در بیست و نهمین یادواره شهید صادق گنجی عنوان شد:
فکرشهر: عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت: شهید صادق گنجی بواسطه تلاش ها و خدمات ارزنده ای که در خارج از مرز و در سایر کشورها به اسلام کرد مصداق کامل رزمنده بدون مرز است..
کد خبر: ۶۶۷۴۲
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت: شهید صادق گنجی بواسطه تلاش ها و خدمات ارزنده ای که در خارج از مرز و در سایر کشورها به اسلام کرد مصداق کامل رزمنده بدون مرز است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عزت اله ضرغامی در مراسم بیست و نهمین یادواره شهید صادق گنجی در شهر برازجان افزود: رزمنده بدون مرز تعبیر مقام معظم رهبری خطاب به شهید سردار سلیمانی بود که دراین برهه خاص زمانی که عده ای تلاش کردند با تبلیغات فراوان شعار نه غزه و نه لبنان را جابیندازند مطرح شد .

وی یادآور شد: شهدا و جوانان انقلابی هم ملی هستند و هم مذهبی، و برای خاک ایران و سربلندی اسلام و ایران از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و همواره این را در عمل نشان داده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: شهید صادق گنجی به معنای واقعی اهل مجاهدت و مبارزه بود چه قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه ها و چه در کارهای فرهنگی در پاکستان با وجود همه خطرهایی که داشت در این زمینه تلاش کرد.

ضرغامی اضافه کرد: این چهره برجسته انقلاب با همه وجود خود برای کار جهادی رفته بود و با تلاش شبانه روزی با فراگیری زبان اردو منشا تحولات بزرگی در جامعه اسلامی آن روز پاکستان بود ، وی یک محقق، نویسنده و سخنور توانا بود و آنقدر طی دوره ماموریت خود خوب کار کرده بود که لشکر کفر و الحاد او را دشمن بزرگی برای خود می دیدند که وجود پایان پذیرفتن دوره کاری او در پاکستان از ترس نفوذ او در دل مردم تصمیم به ترور او گرفتند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دنیا امروز به ملت ایران نگاه می کند که آیا این مردم خسته شده اند و دست از آرمانهای خود و شهدا دست برداشته اند یا نه، ولی ملت قدردان ما با حضور خود در این یادواره ها و تشییع بی سابقه شهید سردار سلیمانی این پیام را به جهان مخابره کردند که ما طرفدار این تفکر و این فرد هستیم.

ضرغامی گفت: در طول تاریخ و در سایر نقاط جهان افرادی بوده اند که چون چگوارا جان خود را در راه آزادی و آزادیخواهی فدا کرده اند اما آنها کجا و سردار سلیمانی و اقبال و استقبال تاریخی 25میلیونی مردم از سردار سلیمانی کجا.

 وی بر اتحاد و یکدلی ملت ایران در برابر نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد و گفت: اتحاد و یکدلی امروز ملاک  و امر مهم و توصیه و خواسته همه شهدا و خانواده های آنها به ملت ایران است .

وی همچنین در خصوص شهید سردار سلیمانی نیز گفت: شهید قاسم سلیمانی کاملا فراجناحی بود و اعتقاد داشت که محور همه کارها شخص رهبری است و با همه وجود عمل می کرد و می گفت" من سربازم "و دشمن نیز امروز فهمید که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی براش خیلی خطرناکتر شده است و این همان بصیرت بینی مردم عزیز ایران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر