جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۸۱۰
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های مهم ورزشی در دهه فجر خبر داد و گفت: ساخت سالن تیراندازی در بوشهر آغاز می‌شود.

به فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از بانوی تیرانداز بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شد با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و بین‌المللی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه به مناسبت راه‌یابی کرم زاده تیرانداز بوشهری به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ساخت سالن تیراندازی در بوشهر آغاز می‌شود افزود: در دهه فجر امسال طرح‌های مهم ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان افتتاح می‌شود

گراوند اظهار داشت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن توسط فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری مایه افتخار است که این مهم نشان از جایگاه ورزشی استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه این ورزشکار با وجود امکانات محدود ورزشی در رشته تیراندازی موفق به کسب سهمیه المپیک شد افزود: این موفقیت با تلاش، پشتکار، همت و اراده بالای کرم زاده تیرانداز بوشهری و حمایت خانواده وی و پشتیبانی مسئولان ورزش استان محقق شده است.

استاندار بوشهر با تأکید بر رفع کمبودهای ورزشی در همه رشته‌ها به ویژه رشته تیراندازی افزود: بدون شک به ورزشکاران در رشته‌های مختلف کمک می‌شود که در این راستا از ورزشکار تیرانداز، المپیکی بوشهری ضمن کمک‌های مادی موردحمایت ویژه قرار می‌گیرد.

گراوند از پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای کمک به فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری خبر داد و بیان کرد: به مناسبت راه‌یابی کرم زاده تیرانداز بوشهری به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ساخت سالن تیراندازی در بوشهر آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکار بوشهری در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود کمبودها جبران و مشکلات برطرف شود تا مطالبات ورزشکاران محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر