سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۸۱۱
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: خیرین سلامت این شهرستان خدمات بزرگ و شایانی در مسیر بهبود و ارتقای حوزه بهداشت و درمان از جمله توسعه، تکمیل و تجهیز فازهای بیمارستان بقیه‌الاعظم (عج) ارایه داده‌اند.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم و مسئولان شهرستان به خیران  افتخار می‌کنند و مدیون و مرهون آنان هستند که در حوزه سلامت، منشا خدمات فراوانی بوده و در این مسیر گام‌های بزرگی برداشتند.

وی اظهارداشت :بیمارستان دیلم تا قبل از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید یک مرکز درمان بستر بود که با حمایت و توجه دولت و تعامل و هماهنگی‌های بعمل آمده با خیرین حوزه سلامت، توسعه فازهای جدید انجام و تغییرات زیادی صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری دیلم اضافه کرد: بیمارستان این شهرستان هم اینک دارای بخش‌های مختلف رادیولوژی، زنان و زایمان، اتاق عمل، آی سی یو و سی سی یو است.

دشتی  گفت: راه‌اندازی دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال، توسعه بخش اورژانس  و تکمیل بخش‌های ویژه بیمارستانی شامل اطفال و سی سی یو و آی سی یو  از دیگر طرح‌های حوزه سلامت در این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری دیلم  به بخشی از خدمات  خیرین حوزه سلامت این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: یک دستگاه سی تی اسکن توسط خیر حاج عبدالرحیم طاهری به‌ ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و بزودی نصب خواهد شد.

وی گفت: خیر نعمت الله یوسفانی با هزینه ۱۵ میلیارد ریال به  توسعه بخش اورژانس بیمارستان مساعدت کرده‌است بزودی انجام خواهدشد.

 سرپرست فرمانداری دیلم افزود: : ساختمان بخش رادیولوژی بیمارستان نیز با اعتبار ۱۰ میلیاردریال توسط خانواده خیر  صحت پور احداث شده‌است.

وی  بیان کرد:  بخش اطفال و تکمیلی سی سی یو و آی سی یو  توسط خیر ماشاالله خواجه با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال در دست احداث و تکمیل است.

دشتی ادامه داد: با همت و تلاش همیشگی خیرین همراه و همدل و نگاه ویژه دولت به بخش درمان بزودی شاهد تکمیل فازهای بعدی بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) شهرستان دیلم خواهیم بود.

وی اظهارداشت : استاندار بوشهر در سفر شهریورماه امسال به مناسبت هفته دولت  به شهرستان دیلم به پاس خدمات خیرین حوزه سلامت این شهرستان ضمن اهدا لوح سپاس و قدردانی از خدمات ارزنده آنان، ۲۰ میلیاردریال برای تکمیل واحدهای  دیگر بیمارستان دیلم مصوب کرد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر