شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۸۴۲
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان برای اجرای طرح‌های گردشگری دریانوردی در استان بوشهر و بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌های موجود در این بخش آمادگی لازم را دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جلیل اسلامی در نشست بررسی مسائل و چالش‎های حوزه گردشگری استان بوشهر افزود: مسافرت‌های دریایی و گردشگری دریایی یک بازار و تجارت جدید و پیچیده و در عین حال جذاب برای  هموطنان است و در این راستا سازمان بنادر نیز همگام با نیاز طبیعی جامعه تلاش می‌کند به نیاز متقاضیان پاسخ دهد.

وی بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد زیرساخت‎های دریایی مربوط به حوزه‎های مسافری و گردشگری هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و در همین زمینه برای ساخت اسکله در نقاط مورد استفاده گردشگران آمادگی لازم را دارد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: در این حوزه‏‎ ها بخشی به نام وجوه اداره شده پیش‌بینی شده که تسهیلات را با سود صفر درصد و همراه با دوره تنفس پرداخت می‎ کند و این فرصتی بسیار ارزشمند برای رونق گردشگری دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر از ظرفیت‌های قابل توجهی برای اجرای طرح‌های جامع گردشگری دریایی برخوردار است از این‌رو با برگزاری نشست‌هایی که با بخش خصوصی صورت می‌پذیرد مشکلات آن‌ها بررسی و پیگیری می‌شود.

سیاوش ارجمند زاده یادآور شد: صنعت گردشگری دریایی استان بوشهر در چند سال اخیر جهت‌گیری خوبی پیدا کرده که این روند با اهتمام سازمان بنادر و دریانوردی با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر