پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۰۵۷
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۶

فکرشهر: همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده فجر روز یکشنبه در آیینی اجرای طرح "نشاط روستا" در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این آیین گفت: مرحله اول این طرح در ۵۰ روستا به همت دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی روستا و دستگاه‌های مرتبط از جمله ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ وارشاد اسلامی، شبکه‌های بهداشت و درمان با محوریت فرمانداری‌ها در شهرستان‌های ۱۰گانه این استان برگزار خواهد شد.

محمد مظفری بیان کرد: طراحی و اجرا بازی‌های بومی محلی و مسابقات ورزشی ویژه خانواده‌های روستایی، اجرای آثار هنری در حوزه های نمایش و موسیقی، برپایی نمایشگاه کتاب  و آثار تجسمی  و جشنواره های غذایی، برپایی کارگاهای آموزشی بویژه در سبک زندگی ایرانی و مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‎‏های این طرح است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات و آموزش‌های  بهداشتی و درمانی، و برپایی نمایشگاه کتاب و تقدیر از فعالان حوزه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های طرح نشاط در روستا است.

مظفری با اشاره به نقش مهم دهیاران در اجرای طرح نشاط افزود: دهیاران روستاهای استان بوشهر علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی روستا داشته باشند.

افتتاحیه طرح نشاط در روستا با استقبال خوب خانواده‎ها و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اجتماعی در روستای درازی از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر