جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۰۷
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا سه‎شنبه با کاهش سرعت باد دمای هوا در این استان به طور متوسط از ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش می‎یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای دیر و عسلویه با ۲۳ و جم ۵.۶ سانتیگراد به ترتیب یشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد همچنان در ساعت‌هایی از وقت امروز به سبب وزش باد به‌نسبت شدید شمال غربی روی خلیج‌فارس، دریا به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: از فردا بتدریج با کاهش سرعت وزش باد از ارتفاع موج دریا کاسته و روز چهارشنبه تا اواسط پنجشنبه شرایط جوی و دریایی به‌نسبت آرام خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال، روی دریا در سواحل شمالی و مرکزی در ساعت‌‏هایی تا ۳۸ و در سواحل جنوبی ۱۸ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از فردا با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۲۱ بامداد، جزر اول ۰۷:۰۱، مد دوم ۱۵:۱۲ه و جزر دوم ۲۳:۴۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر