جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۹۷
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: باند توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در استان‌های فارس و بوشهر شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران طی اقدامات اطلاعاتی یک ماهه، تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر به صورت یک باند سازماندهی شده توزیع‌کننده مواد مخدر تریاک در استان‌های فارس و بوشهر فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در جریان این عملیات و اقدام اطلاعاتی که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام گرفت یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه وانت حامل ۵۵ کیلو و ۲۰۰ گرم توقیف گردید.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به اینکه سه نفر از افراد این باند دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزداران و دریابانان استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر