جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۰۰
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: مردم این شهرستان از راه دریانوردی امرار معاش دارند و کالای همراه ملوان (ته لنجی) یکی از راه‌های درآمد این مردم است که باید برای ترخیص کالای آنان ارفاق بیشتری شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی حسنی در نشست شورای اداری شهرستان دیر با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهارداشت: در مبارزه با صید ممنوع ترال که توسط شناورهای متخلف در آب‌های استان بوشهر و شهرستان دیر خارج از فصل صورت می‌گیرد،  اقدامات و برخوردهای خوبی از طرف دادستانی شهرستان و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی شده‌است.

وی اضافه کرد: طرح تعریض جاده ساحلی دیر به سمت بردخون یکی از مطالبات اجتماعی مردم است که اکنون در مرحله اقدام و پیگیری قرار دارد.
فرماندار دیر افزود: مشکل زمین مردم در منطقه خورخندل یکی از خواسته‌های اصلی مردم است که باید حل شود و کمبود نیروی نقشه بردار در اداره ثبت اسناد برای رسیدگی به کار مردم در ثبت اراضی باید برطرف شود.

علی حسنی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۹۶ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و اجرایی در شهرستان داریم  و یکی از برنامه خوب ستاد دهه فجر نشست صمیمی مردم روستا با مسئولان است که به مشکلات روستاها رسیدگی می‌شود.

فرماندار دیر با اشاره به انتخابات دوم اسفند گفت: امانت داری، امنیت و شفافیت سرلوحه کار خود قرارداده و همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی افزود: مردم وفادار به نظام اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که به نظام اسلامی وفادارهستند.

رئیس دادگستری شهرستان دیر گفت: رسیدگی شبانه روزی به پرونده‌ها در شعبه‌های دادگستری دیر دستاورد خوبی است.

عیسی نوشاد افزود: برخی از پرونده‌ها در حوزه حقوقی بین اداره‌ها طرح می شودکه امیدوارم با اجرای طرح کاداستر این مشکل برطرف شود.

وی گفت: همکاران در دادگستری شهرستان با حوصله و خوش نامی به پرونده‌های مردم رسیدگی می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دیر بیان کرد: در ۶ ماه گذشته سه پرونده مواد مخدر کشف شده‌ و دستگاه قضایی برخورد جدی و بازدارنده داشته‌است.

وی گفت: جاده ساحلی دیر به سمت بردخون خطرناک است و بیکاری جوانان و طلاق از دیگر آسیب‌های اجتماعی شهرستان است که همایش ریش سفیدان و متنفذین برای پیشگیری از جرایم بسیار نتیجه بخش است که این طرح در دستور کار قراردارد.

نوشاد در ارتباط با انتخابات دوم اسفند و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انتخابات دوم اسفند اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که بسیار حساس و مهم است و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

وی تشکیل سپاه پاسداران، استقامت مردم در برابر استکبار جهانی، دفاع از آرمان های فلسطین و تجدید حیات اسلام و ولایت مطلقه فقیه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر