پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۸۲
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۸ طرح در شهرستان دیلم با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال باحضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در نخستین برنامه سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم، پایگاه جستجو و امداد نجات دریایی دیلم با 25 میلیارد ریال افتتاح و فعالیت شناور جستجو و نجات دریایی دیلم با 150 میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح طرح فاضلاب منطقه ساحلی دیلم به طول 20 کیلومتر با 93 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های افتتاحی در دیلم بود.

همچنین با حضور استاندار بوشهر 3 طرح روستای عامری شامل چمن مصنوعی با 3.5 میلیارد ریال، آسفالت معابر با 800 میلیون تومان و پارک محله ای با 115 میلیون تومان افتتاح شد.

با حضور استاندار بوشهر بوستان شهدای امام حسن با 75 میلیارد ریال افتتاح و المان شهدای گمنام هم با 20 میلیارد ریال رونمایی شد.

همچنین 12 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در دیلم با اعتبار 5 میلیارد ریال با حضور استاندار افتتاح شد.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این برنامه ها با قدردانی از همدلی بین شورا ودهیاری های دیلم گفت: در روستای عامری طی 2 سال گذشته با همدلی و تلاش شورا و دهیاری 30 هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده در حالی که تا پیش از آن در مجموع 40 هزار مترمربع آسفالت شده بود و این نشان از همدلی و انسجام بین شورا و دهیاری است که پیامی است برای شوراهای شهری و شهرداریها که با همدلی می توان کارهای بزرگ کرد.

همزمان با ایام دهه فجر 18 پروژه عمرانی با اعتبار 145 میلیارد ریال در دیلم افتتاح وعملیات اجرایی 8 پروژه با 160 میلیارد ریال هم آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر