جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۰۳
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: ازدواج برای بسیاری از مردم دنیا مهم‌ترین لحظه زندگی محسوب می‌شود، اما از سوی دیگر برای بعضی‌ها هم بدترین اتفاق است و باید از آن بگریزند.

به گزارش فکرشهر، اعتمادآنلاین نوشت: ازدواج برای بسیاری از مردم دنیا مهم‌ترین لحظه زندگی محسوب می‌شود، اما از سوی دیگر برای بعضی‌ها هم بدترین اتفاق است و باید از آن بگریزند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «Oddity Central» برخی از جالب‌ترین ترفندهای دامادها را برای رهایی از دست عروس‌های ناخواسته گردآوری کرده است.

از مهم‌ترین این ترفندها می‌توان به چند مورد اشاره کرد.

آدم‌ربایی

یک مرد 55ساله کلمبیایی که نامش فاش نشده است برای فرار از ازدواج با نامزدش، از دوستانش کمک خواست و آنها هم برجسته‌ترین رخداد این کشور یعنی آدم‌ربایی را برایش تدارک دیدند.

ماجرا از این قرار بود که ابتدا دوستان داماد با پلیس تماس گرفتند و خبر ربوده شدن او را اعلام کردند. کارآگاهان پلیس هم تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و به سرعت به دروغ آنها پی بردند. پس دوستان داماد سریعاً به کرده خود اعتراف کردند و در نتیجه نه آدم‌ربایی به سرانجامی رسید و نه ازدواجی سر گرفت.

سرقت

یک جوان چینی از اهالی شانگهای که می‌خواست از دست نامزدش خلاص شود رفتن به زندان را به ازدواج ترجیح داد.

این مرد برای آنکه روز ازدواج در مراسم غایب باشد وارد یک کلوب شد، یک میکروفن بلوتوثی را در مقابل دوربین‌های مداربسته به جیبش گذاشت و به بیرون رفت، بعد از آن توسط پلیس دستگیر شد.

او در بازجویی گفت که ترجیح داده توسط پلیس دستگیر شود تا اینکه به خواسته نامزدش برای ازدواج تن دهد. جوان چینی اعتراف کرد که میکروفن 290 دلاری را سرقت کرده تا هم مبلغ کافی برای متقاعد شدن پلیس برای دستگیری‌اش وجود داشته باشد و هم صاحب کلوب زیان چندانی نبیند.

خبر فوت

سال 2014 «تاکر بلاندفورد» 23ساله و «الکسا لانکستر» بعد از آشنایی با یکدیگر تصمیم گرفتند ازدواج کنند، اما یک روز قبل از موعد ازدواج فردی با الکسا تماس گرفت و خود را پدر تاکر معرفی کرد و به او خبر داد که پسرش خود را جلوی خودرو پرتاب کرده و دست به خودکشی زده است.

او بعد از آشکار شدن فریبش از نامزدش عذرخواهی کرد و نیمی از هزینه‌های تدارکات عروسی را پرداخت، اما با او ازدواج نکرد.

فرار با مهریه

یک مرد تایلندی اکتبر 2010 در روز ازدواج، مهریه همسرش را برداشت و گریخت، و عروس را با هزینه‌های هنگفت جشن تنها گذاشت.

پایگاه اطلاع‌رسانی «AsiaOne» در گزارشی خبر داد: مرد 55ساله‌ای که یک روز بعد از آشنایی با نامزد 30ساله‌اش به او پیشنهاد ازدواج داده بود، یک ساعت بعد از آغاز جشن ازدواج به بهانه سفر کاری به هنگ‌کنگ گریخت و چک مهریه همسرش را هم با خود برد.

به گفته مادر عروس، با رفتن داماد هزینه 114 هزار و 884 دلاری جشن بر دوش عروس افتاد و با توجه به شکایت مدیریت هتل محل برگزاری جشن، او مجبور شد این پول را پرداخت کند. عروس فوراً درخواست طلاق کرد.

فرار از آداب ورسوم ازدواج

یک جوان اهل ترکیه از بیم آداب و رسوم مراسم ازدواج، عروسش را در شب اول رها کرد و پا به فرار گذاشت.

رسانه‌های ترکیه سال 2017 اعلام کردند: این جوان که «فرهاد بالپان» نام دارد، تا پایان مراسم رسمی عروسی حضور داشت، اما بعد از آن پا به فرار گذشت و در مکانی مخفی شد.

جوانان روستا 500 لیر برای یافتن او جایزه تعیین کردند و گفتند می‌خواهند بلایی را که فرهاد در عروسی‌شان سر آنها آورده بود، سر خودش بیاورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر