جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۷۲
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: همزمان با چهل ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه‌های تکمیل و توسعه گازرسانی مرتبط با واحدهای صنعتی و خانگی در شهرستان گناوه با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بیش از ۳۲ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در گناوه افتتاح شد

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، فرماندار گناوه در این مراسم افزود: در دولت تدبیر و امید در همه حوزه‌ها از جمله گازرسانی جهادی عمل شد و گازرسانی به 98 درصد شهرها و 100درصد روستاهای بالای 20 خانوار گواهی بر این مدعاست.

غلامرضا مهرجو افزود: برنامه‌های گاز رسانی در شهرستان گناوه نسبت به تقاضا جلوتر است و در زمان حاضر تنها ۳۵ درصد خانوارها در شهر بنا به دلایلی موفق به استفاده از انشعاب گاز نشده اند که امید می‌رود هرچه زودتر این افراد نیز از این نعمت الهی که نظام به آنان ارایه کرده بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: با وجود توطئه، تهدید و تحریم‌های نظام سلطه چرخ فعالیت‌های اقتصادی در کشور از جمله در شهرستان گناوه متوقف نشده و در جریان است.

مهرجو گفت: یکی از برنامه‌های دهه فجر امسال گازرسانی به صنایع و منازل در شهر وروستاست که در حسینیه سید بهزاد که از اماکن مذهبی قدیمی شهر است بصورت نمادین به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار گناوه از تلاش رئیس و مجموعه شرکت گاز این شهرستان در اجرای این طرح تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر