سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۷۳
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: هم‌زمان با ایام‌اله دهه مبارک فجر و در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت به استان بوشهر، ۷ پروژه بهداشتی و درمانی حوزه سلامت این استان با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دوشنبه‌شب در این آئین با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعتبار ۱۴ طرح افتتاح‌شده حوزه سلامت استان بوشهر در دهه فجر امسال بالغ بر ۳۶۲ میلیارد ریال است که ۷ پروژه آن توسط استاندار بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعید کشمیری با اشاره به اینکه در دهه فجر ۱۴ بهداشتی و درمانی حوزه سلامت افتتاح و به بهره‌برداری رسید بیان کرد: در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت به استان بوشهر نیز ۷ پروژه دیگر بهداشتی و درمانی حوزه سلامت استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

۷ پروژه بهداشتی و درمانی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

افتتاح ساختمان شبکه بهداشت جم

هم‌زمان با دهه فجر و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین افتتاح ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم اظهار داشت: این ساختمان در سه‌طبقه و با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع و دارای بخش‌های مختلف ستادی شامل اداری و پشتیبانی، فنی و بهداشتی و حوزه ریاست و همچنین سالن آمفی‌تئاتر است.

کشمیری با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: برای احداث و تجهیز این ساختمان مبلغ ۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر