جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۹۷
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در دولت تدبیر و امید از ابتدای سال ۹۲ تا ۹ ماه امسال یکهزار 730 میلیاردتومان ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری‌های این شهرستان اختصاص و صرف خدمات رسانی به مردم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو در جمع راهپیمایان در مصلای جمعه این شهر افزود: با اختصاص این مبلغ، دولت و نظام گام‌های موثری در ارایه خدمات به مردم از جمله عمرانی در چندسال اخیر برداشته‌اند.

وی اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال باتوجه به هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای و فشارهای حداکثری آمریکا، در کنار ارایه برنامه‌های فرهنگی ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۶۷ میلیاردتومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی گفت: درحالیکه ۸۰ هزار نفر جمعیت شهرستان در شهر سکونت دارند اما در توزیع اعتبار و خدمت رسانی به روستاها عدالت رعایت و گام‌هایی موثری برداشه شد و تنها در دهه مبارک فجر ۲۶ میلیاردتومان پروژه در حوزه روستایی افتتاح و اجرا شد.

فرماندار گناوه ادامه داد: پروژه‌های دیگری در سطح شهرستان دردست اجرا است که در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

وی با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم نجیب این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم غیور و همیشه درصحنه این شهرستان باردیگر در عمل اقتدار ملی ، مانور وحدت و همبستگی خودرا با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند و با امام و شهدا و رهبری تجدید بیعت و برگ زرینی در کارنامه پرافتخار انقلاب ثبت کردند.

وی اظهارکرد: مردم این شهرستان همواره همراه با نظام خود بوده و بارها وفاداری خودرا به انقلاب اثبات کردند.

فرماندار گناوه از دست اندرکاران و متولیان ستاد دهه مبارک فجر ، آموزش و پرورش و همچنین اصحاب رسانه که  برنامه‌های این دهه را کامل پوشش دادند، تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: ملت ایران یک آزمون دیگر که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش دارد و باحضور پرشور خود همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد سلیمانی در سرنوشت خود شرکت و امیدهای دشمنان را یک بار دیگر به ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: درود بر ملت غیور و نستوه ایران اسلامی که در ۴۱ سال از عمرباشکوه انقلاب در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن علیرغم فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن مقاومت و پرشور و گسترده شرکت کردند.

سردار حسین کارگر افزود: مردم ایران در طول ۴۱ سال انقلاب همچنان منسجم و متحد و یکپارچه تحت لوای دین اسلام و رهبری خرمندانه امام راحل و حضرت آیت الله خامنه‌ای در صحنه‌ها حضور و به انقلاب و نظام وفادار ماندند.

وی اظهارداشت: دشمن از بدو انقلاب تاکنون با هزینه‌های زیاد بدنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت‌ها در کشور بود اما نتوانست به آرزوهای شوم خود نایل و نتیجه آن وحدت و اتحاد بیشتربین آحاد جامعه و شیعه و سنی شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با بیان اینکه باید همه ما شکرگزار و قدردان نعمت‌های  انقلاب باشیم، گفت:  پس از گذشت  ۴۰ سال از عمر شجره طیبه انقلاب با اراده الهی و دینی و زیر سایه پرچم اسلام با رهبری حکیمانه رهبری دنیا را در نوریده و مقتدر و باعظمت این مسیر تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ارزشمند و باید هفته ای یک بار آن را مطالعه و از فرامین رهبری بخوبی برداشت و عمل به آن کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر