چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۰۲
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: امام‌جمعه دلوار گفت: در این شرایط اقتصادی کاندیدا در تبلیغات خود صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی زاهد دوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار اظهار داشت: کاندیدا از اسراف و خرج پول‌های شائبه آلود اجتناب کنند و همچنین با خودداری از وعده‌های ناشدنی و فریب تبلیغاتی موجبات پرشورتر شدن فضای انتخابات را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه، حلقه‌های شکست‌های راهبردی آمریکا را تکمیل‌تر خواهند کرد.

زاهد دوست با اشاره به آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز انتخابات دوم اسفندماه بیان کرد: سعی و جهاد اصلی همگانی در این هفته تلاش برای افزایش شورونشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری باشد.

وی تصریح کرد: خوب است بدانیم میانگین مشارکت مردم در کشورهای مدعی دموکراسی در انتخابات پارلمانی‌ها کمتر از ۴۰ درصد است، اما کمترین میزان مشارکت مردم ما حداقل دوازده درصد بیشتر از کشورهای مدعی است، البته انتظار دنیا از ایران اسلامی و ملت انقلابی در اولین انتخابات گام دوم انقلاب خیلی بیش از این‌ها است

خطیب نماز جمعه دلوار اظهار داشت: قبولی مردم در آزمون بزرگ انتخابات، درگرو دو اتفاق به‌هم‌پیوسته انتخابات خوب و انتخاب خوب است.

وی خطاب به کاندیدا تصریح کرد: نمایندگی و وکالت مردم ریاست و طعمه نیست! امانت الهی است که مردم به شما می‌سپرند، این میدان، میدان رقابت برای خدمت است نه رسیدن به ریاست و موقعیت.

امام‌جمعه دلوار با بیان اینکه شهید بزرگ امت سلیمانی عزیز که می‌فرمود: من خود را کاندیدای تیر و گلوله دشمن کرده‌ام و در کوه‌ها و بیابان‌ها به دنبال قاتل خود می‌گردم! راستی! این روزها ما به دنبال چه هستیم.

وی تصریح کرد: در تبلیغات انتخاباتی کاندیدا به دنبال اثبات توانمندی‌ها، بیان ایده‌ها و برنامه‌ها و ظرفیت‌های خود باشند و از نفی و تخریب یکدیگر اجتناب کنند.

زاهد دوست گفت: از مجریان و ناظران انتخابات هم انتظار داریم با رعایت اصل بی‌طرفی فعالیت‌های مذمومی چون سفره انداختن‌های آن‌چنانی و پول پاشی‌های خیانت آلود و پدیده خریدوفروش رأی که مستقیماً به اعتماد مردم و اعتبار نظام مقدس اسلامی لطمه می‌زند رصد و جلوگیری شود.

وی با اشاره به اربعین شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی تصریح کرد: نصرت الهی شامل این سردار سرافراز ما شد، چون با شهادت او و خون مطهرش ندای مظلومیتشان را به عالم رسید و همه دنیا حقیقت جریان مقاومت را شنیدند و آن را درک کردند..

خطیب نماز جمعه دلوار اظهار داشت: یقیناً قدرت شهید حاج قاسم و از سردار سلیمانی قوی‌تر و مؤثرتر است همچنان که شاید اگر امام حسین هزار سال عمر می‌کرد نمی‌توانست پیامی که با شهادت خود به دنیا رساند را این‌طور برساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر