جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۰۶
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: امام‌جمعه عسلویه گفت: نماینده مجلس باید ناظر بر قوه مجریه باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با انتقاد از نامزدهایی که قول‌ها و وعده‌هایی به مردم می‌دهند که نمی‌توانند عمل کنند اظهار داشت: کسی که مرد عمل است وعده نمی‌دهد مگر قوه مجریه هستید که قول می‌دهید شما باید ناظر بر قوه مجریه باشید آن‌هم بعضی مواقع با آن‌ها هم‌کاسه می‌شوید.

وی در اهمیت موضوع انتخابات با نقل فرازهایی از بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید تحقیق کنیم و بر اساس ملاک‌ها و معیارهای که امامین انقلاب بیان فرموده‌اند رأی بدهیم، این ملاک‌ها توسط رهبر انقلاب بیان‌شده که به چه افرادی رأی دهیم.

هاشمی نژاد اضافه کرد: به افرادی که انقلابی، شجاع، کارآمد، دارای روحیه جهادی و به معنی واقعی طرفدار عدالت باشند باید رأی داد.

وی تصریح کرد: به افرادی که بعد از رفتن به مجلس می‌گویند به پیغمبر و امام زمان هم می‌شود انتقاد کرد رأی ندهیم.

امام‌جمعه عسلویه افزود: افرادی را انتخاب کنید که اهل خط و خطوط و گروه‌گرایی نباشند که وقت مردم را صرف حزب و گروه خود می‌کنند هرکس در خط ولایت است و صداقت دارد باید انتخاب شود، خیلی ضربه خوردیم از کسانی که با ولایت زاویه داشتند و مردم ضرر کردند.

وی با بیان اینکه به کسی رأی بدهیم که هر چه دارد در راه انقلاب و ولی امر مسلمین بدهد گفت: نماینده مجلس باید مؤمن متقی و ولایت‌پذیر باشد، مجلس در رأس امور است یعنی اگر مجلس خوب بود همه‌چیز خوب می‌شود و اگر مجلس بد بود همه‌چیز بد می‌شود.

امام‌جمعه عسلویه با انتقاد از برخی هزینه‌های انتخاباتی نامزدها خاطرنشان کرد: کسی که ولخرجی می‌کند، شام و نهار می‌دهد نمی‌تواند دلسوز مردم باشد یا کسی که نگاهش به این است که رأی مردم بخرد، رأی مقدس است با معیارهای مادی قابل‌محاسبه نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر