جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۴۹
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: رعایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رای مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند مهمترین وظیفه نمایندگان فرماندار در حوزه‌های انتخابیه است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جمشیدی روز شنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین  مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این افراد باید به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات تشریح شده از همه نمایندگان فرماندار درخواست می‌شود این کتابچه را با دقت مطالعه کنند تا در روز رای‌گیری مشکلی برای شعبه‌ها پیش نیاید.

جمشیدی بیان کرد: شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام دوم، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است براین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعده‌ای به هیچ‌یک از کاندیداها ندهند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات اداری به نفع و یا برعلیه هر کسی، جناح و گروهی بعنوان خط قرمز به‌شمار می‌رود و با متخلفان برخورد می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: اصل، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است و انتخاب مردم برای همه قابل قبول است و وظیفه ما این است که رای مردم را در پایان انتخابات بدون هیچ کم و کاستی تقدیم آنان کنیم.

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ثابت می‌کند مردم به نظام علاقه‌مند و به مسئولان اعتماد دارند.

فرماندار بوشهر گفت: سه هزار نفر در این شهرستان در امور اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری می‌کنند.

جمشیدی افزود: بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، کاربران، رانندگان و نیروهای خدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرمانداری شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند که با احتساب هیات نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود سه هزار نفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: فرایند تعیین شعبه‌های رای‌گیری در هیات اجرایی این شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی انتخابات انجام و براین اساس ۱۳۵ شعبه شامل ۱۱۷ شعبه شهری و ۱۸ شعبه روستایی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تعیین شده است.

جمشیدی بیان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو بخش و چهار شهر بوشهر، چغادک، عالی شهر و خارگ برگزار می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر