پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۶۷
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: برترین‌ ‏های رقابت‌ های بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت‏‌ها در رشته بادی بیلدینگ کاوه‎سازان، ایران سازان و هیات گناوه به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته بادی کلاسیک نیز کاوه الف، هیات گناوه و خانه ورزش به ترتیب حائز رتبه‌‏های برتر شدند.

روح الله نصرتی افزود: در رشته فیزیک کلاسیک کاوه الف، ایران سازان و اسطوره به ترتیب رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: رقابت‏‌های انفرادی نیز در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک در وزن‎های مختلف برگزار و برترین‏‌های هر وزن معرفی شدند.

نصرتی یادآور شد: در رشته فیزیک شاهین امینی از باشگاه کاوه، در رشته بادی کلاسیک سعید ملکی راد از باشگاه سپهر و در رشته بادی بیلدینگ پوریا ولی زاده  از باشگاه ایرانجوان به مقام قهرمان قهرمانان دست پیدا کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران از این رقابت‌ها اظهارکرد: این دور از رقابت‏‌ها مقدمه‎ای برای گرفتن میزبانی رقابت‌های کشوری است که با توجه به برگزار شدن آن در سطح بسیار مطلوب ظرفیت‌‏های استان برای میزبانی رقابت‌های بدن سازی و پرورش اندام کشور به اثبات رسید.

نصرتی در ارتباط با برنامه‌‏های فراروی هیات بدن‌‏سازی و پرورش اندام استان بوشهر گفت: آموزش همچنان در اولویت این هیات برای ارتقای سطح کاری مربیان و ورزشکاران است که براساس برنامه زمان بندی نسبت به برگزاری دوره‌‏های آموزشی و مربیگری اقدام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر