پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار مطرح کرد:
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: میزان انتصاب بانوان در رده‌های مدیریتی، تعامل و ارتباط با رسانه ها، میزان جذب منابع مالی از اعتبارات ملی و وضعیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، شاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان است...
کد خبر: ۶۷۶۸۹
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: میزان انتصاب بانوان در رده‌های مدیریتی، تعامل و ارتباط با رسانه ها، میزان جذب منابع مالی از اعتبارات ملی و وضعیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، شاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم توسعه مدیریت در استان، وضعیت عملکرد در بخش دولت الکترونیک است و ضمن تاکید بر بررسی شاخص توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، تخصیص اعتبارات به ادارات هم منوط به جهت گیری آنان در میزان استفاده از خدمات دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ادارات کل در مورد مشکلات زیرساختی حوزه دولت الکترونیک بررسی شود، بیان کرد: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد اداری در دستگاه های اجرایی تقویت و توسعه دولت الکترونیک است.

وی انتصاب بانوان در عرصه مدیریتی را از دیگر شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت:  تا پایان برنامه ششم توسعه، میزان انتصاب بانوان مدیر در استان باید به 30 درصد برسد.

استاندار بوشهر اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با رسانه ها به منظور بیان خدمات دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران اجرایی باید خدمات انجام شده دولت در استان را بیان کنند به طور مثال اقدامات انجام شده در حوزه آب استان کاملا قابل دفاع است.

گراوند بیان داشت: جذب منابع مالی از اعتبارات ملی از سیاست های استان و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است که باید با جدیت دنبال شود.

استاندار بوشهر گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از به‌کاری‌ گیری (نیروی انسانی طرحی) در دستگاه های اجرایی جلوگیری کند.

گراوند بر کاهش کاغذبازی در ادارات با هدف جلوگیری از وقت و هزینه و توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد و گفت: این کار زمینه افزایش راندمان کاری در ادارات و استفاده از فناوریهای روز را فراهم می کند.

استاندار بوشهر به وضعیت سامانه ستاد در استان اشاره کرد و گفت: سامانه ستاد برای انجام امور خرید و فروش و موضوعات مالی ادارات است که با هدف شفافیت مالی و سالم سازی محیط کاری ادارات راه اندازی شده و همه ادارات باید به نحوه مطلوب از این سامانه استفاده کنند.

گراوند تاکید کرد: شورای راهبری توسعه مدیریت استان رسالت سنگینی بر عهده دارد و تلاش برای شفافیت مالی، سالم سازی ادارات و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شایسته از وظایف مهم این شورا است.

وی بر استفاده از حداکثر ظرفیت ادارات برای خدمات رسانی به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت: برون سپاری خدمات در دستگاه های اجرایی مورد تاکید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر