جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۹۰
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: نمایشگاه اسناد انتخاباتی استان بوشهر در آیینی در گالری سوره حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس حوزه هنری استان بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه افزود: از عموم مردم دعوت می‏‌شود با حضور در نمایشگاه با پیشینه این استان در عرصه انتخابات آشنا شوند.

امید پارسایی فر افزود: این نمایشگاه به واسطه اینکه اسناد مختلفی از سالیان گذشته را در خود جای داده نمایشگاهی جذاب برای شهروندان هم استانی است.

وی یادآور شد: از دستگاه‏‎ها و ظرفیت‌‏های موجود در استان بوشهر نیز انتظار می‌رود از فرصت نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر برای معرفی پیشینه جلایی و متعالی استان برای مخاطبان خود استفاده کنند.

پارسایی فر افزود: تجربه نمایشگاه اسناد انتخاباتی بوشهر یک تجربه ارزشمند و پیوندی میان تاریخ و اندیشه و پژوهش است زیرا ۳۶ سند خوب تاریخی در رابطه با پیشینه انتخاباتی در بوشهر به نمایش گذاشته‌است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه بخوبی نشان دهنده این است که چه شخصیت‎هایی و در چه فضایی کار انتخابات را چه قبل و چه بعد از انقلاب با چه فراز و نشیب‏‌هایی انجام می‌‏دادند.

پارسایی فر اظهار داشت: اطلاعات انتخابات در مقطعی بوسیله بی سیم به ستاد مرکزی ارسال می‏‌شد و امروز با همه تکنولوژی و دستاوردهای که برای فناوری و نظارت بر عرصه انتخابات است نشان دهنده این است که سهم پیشینیان برای نگه داشتن حق رای در استان بوشهر سهمی متعالی بوده‌است.

مدیریت اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر نیز گفت: نمایشگاه اسناد انتخابات در استان بوشهر اسنادی از بازه زمانی ۱۲۸۹ تا ۱۳۶۳ است که با همکاری فرمانداری و حوزه هنری در نگارخانه سوره دایر شده و هم استانی‎ها می‏‌توانند از آن دیدن کنند.

نرگس صداقت افزود: این نمایشگاه از ۳۰ بهمن تا یک اسفند در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.

وی یادآور شد: اسناد در واقع اصالت یک کشور است که با توجه به این بازه زمانی امید است نمایشگاه شور و هیجانی در بین آحاد هم وطنان برای حضور پرشور در انتخابات داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر