جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۳۴
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در نخستین ساعات آغاز کار رای گیری ۹۸ درصد شعب اخذ رای در این استان فعال شدند که مشارکت بالای مردم را نوید می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز جمعه درنخستین ساعات آغاز کار رای‌گیری با حضور در شعبه سیار اداره بندر و دریانوردی استان بوشهرافزود:حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان این نظام را نا امید می‌کند.

وی یادآورشد: آنچه امروز در این شرایط حساس مهم است مشارکت وحضور بالا و پررنگ مردم در عرصه انتخابات است که پیام استقلال و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان دارد.   

استاندار بوشهر بیان کرد: هرکسی براساس تحلیلی، برداشت و برنامه‌ای که از سوی کاندیداها ارائه شده نسبت به انتخاب اصلح اقدام می‌کند اما آنچه مهم است حضور پرشور در پای صندوق‌های رای با هدف پشتیبانی از نظام، انقلاب و ناامید کردن دشمنان است.

گراوند اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای به طور قطع  به امنیت، توسعه و بالندی کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بین امنیت کشور و مشارکت مردم یک رابطه تنگاتنگ وجود دارد پس هرچه حضور بیشتر باشد این حضور بر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

 گراوند با اشاره به حضور ۳۷هزار و ۶۵۹ رای اولی در استان بوشهر گفت: رای اولی‌ها فرصت را از دست ندهند و شناسنامه خود را با مهر رای دادن به جمهوری اسلامی شناسنامه خود را مزین کنند چرا که این رای به نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در ساعات‌های اولیه رای گیری در پای صندوق‌های رای با حساسیت حاضر و در این تکلیف سیاسی مشارکت داشته باشند.

استاندار بوشهرگفت: ساعات رای‌گیری براساس قانون جدید براساس تفسیر شورای نگهبان بعد از ساعت ۲۴ رای گیری نخواهیم داشت و همه شعب بسته می‌شوند برهمین اساس کسانی که علاقمند مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم هستند انتظار می‌رود در نخستین ساعات رای گیری در این رویداد مهم شرکت کنند.

وی تاکید کرد: مردمی که همیشه پای نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان بودند امروز نیز با صلابت در این صحنه حساس حاضر نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: انتظار است امروز مردم در پایان روز رای گیری حماسه به یاد ماندنی دیگری را درتاریخ پرافتخار خود به ثبت برسانند.

گراوند یادآور شد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و بعنوان مسلمان و کسی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم باید در این عرصه حاضر شویم.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۶۶ نامزد برای رسیدن به آنها در حال رقابت انتخاباتی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر