جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از اعلام تعطیل بودن مدارس استان بوشهر تا پایان هفته، دانشگاه ها، مهدکودک ها، و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، حوزه ها و مراکز آموزشی استان نیز تعطیل اعلام شد...
کد خبر: ۶۷۸۱۱
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: پس از اعلام تعطیل بودن مدارس استان بوشهر تا پایان هفته، دانشگاه ها، مهدکودک ها، و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، حوزه ها و مراکز آموزشی استان نیز تعطیل اعلام شد.

به گزارش «فکرشهر»، این خبر را رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد و گفت که این مصوبه، از عصر امروز ـ یکشنبه، 4 اسفندماه 1398 ـ اجرا می شود.

سعید کشمیری گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استانداری بوشهر و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی مراکز آموزش عالی و فنی حرفه‌ای استان بوشهر و تمامی کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشگاه‌های استان بوشهر تا پایان این هفته تعطیل اعلام شدند.

وی بابیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از کرونا در بوشهر گزارش نشده است افزود: برنامه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز متعاقباً به اطلاع خواهد رسید و در خلال این مدت دانشگاه‌ها موظفند خوابگاه‌ها، سلف‌ سرویس‌ها و مراکز آموزشی را مورد بررسی مجدد بهداشتی قرار داده و عملیات ضدعفونی کردن را انجام دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مهارت آموزان و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همه کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از چهارم تا نهم اسفندماه 1398 تعطیل شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه در هر کارگاه آموزشی بین 12 تا 20 کارآموز مهارت‌آموزی می‌شوند، خاطرنشان کرد: تعداد کارآموزان در استان بوشهر اما در مجموع بیش از هزار نفر است.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدرسه‏‎های علمیه استان بوشهر تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

وی افزود: در استان بوشهر هشت مدرسه علمیه وجود دارد که از این تعداد 6 مدرسه بلند مدت و 2 مدرسه کوتاه مدت(سفیران هدایت) در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیر و کنگان مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر