شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۸۰
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از بیمار کرونا و رعایت بهداشت شهروندان برپایی همه نمایشگاه‌ها و بازارهای روز تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری در نشست پدافند غیرعامل شهرستان دشتی افزود: مهمترین راه کنترل این بیماری پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی افزود: امروز وظیفه همه نهادهای فرهنگی، علمی و سمن‌ها توسعه آموزش همگانی شهروندان است و باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های استانی برای توسعه‌ آموزش مردم بخوبی استفاده شود.

وی تاکید کرد: همه مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید به امر آموزش توجه ویژه داشته باشند تا مردم ما از این بیماری مصون بمانند.

فرماندار دشتی افزود:  تمامی دستگاهای اجرایی باید با انجام کارهای بهداشتی مسئولان بهداشت و درمان شهرستان را برای پیشگیری از این بیماری کمک کنند.

نادری تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی برپایی هر گونه نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا در شهرستان دشتی ممنوع است و باید از عرضه مواد غذایی روباز جلوگیری شود.

فرماندار دشتی اضافه کرد: شهرداران و دهیاران باید شعارهای بهداشتی را در بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و روستای خود اطلاع رسانی کنند.

نادری بیان کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در دشتی نداشته‌ایم و بیمارستان زینبیه شهر خورموج آماده درمان یا تست بیماران است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر