پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: در حالی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته و برخی بی تفاوت به این موضوع، به سفر رفته و برخی نیز این بیماری را جدی نمی گیرند، نشستی برای پیشگیری از بیماری کرونا در روستای رودفاریاب بخش ارم شهرستان دشتستان برگزار و ممنوعیت ها و محدودیت هایی در این باره اعمال شده است...
کد خبر: ۶۷۹۰۹
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: در حالی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته و برخی بی تفاوت به این موضوع، به سفر رفته و برخی نیز این بیماری را جدی نمی گیرند، نشستی برای پیشگیری از بیماری کرونا در روستای رودفاریاب بخش ارم شهرستان دشتستان برگزار و ممنوعیت ها و محدودیت هایی در این باره اعمال شده است.

رییس شورای اسلامی این روستا در گفت و گو با «فکرشهر»، گفت: این نشست، با حضور بهورزان خانه بهداشت، مدیران مدارس و مهدهای روستا، خادمان مساجد، کارگران خدمات عمومی، دهیاری، متصدیان نانوایی ها و قصابی ها و آبدارخانه ها برگزار شده و نکات لازم در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و ضدعفونی اماکن عمومی مطرح شده است.

ناصر زارعی افزود: در این جلسه قرار شد دهیاری در اسرع وقت نسبت به خرید مواد ضدعفونی اقدام و اماکن مذکور را ضدعفونی نماید. همچنین برگزاری مراسم های فاتحه در مسجد لغو و قرار شده این مراسم ها در آرامگاه و فضای باز با وقت محدود برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچتیت، مقرر شد کانال اطلاع رسانی در روستا تشکیل و خبرهای موثق از این طریق به اطلاع مردم رسانیده شود.

 

نظرات بینندگان
سیدحمید رضا حسینی
|
-
|
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
ای کاش تارفع معضل  کرونا برگزاری هرگونه مراسم فاتحه درمساجد ممنوع می شدتصمیم گیری دهیاری رودفاریاب بسیارتامل برانگیزوقابل تحسین می باشد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر