جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۸۰۱۲
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: مقامات ژاپن روز پنج‌شنبه اعلام کردند یکی از مبتلایان به ویروس کرونا که بهبود یافته و مرخص شده بود، برای دومین بار به این ویروس مبتلا شده است.

به گزارش فکرشهر از انتخاب به نقل از یورونیوز، این زن که بیش از چهل سال سن دارد، اولین فردی است که پس از بهبود اولیه، بار دیگر به «کووید-۱۹» مبتلا می‌شود. شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در ژاپن به ۱۹۰ رسیده است.

این زن ژاپنی که پیش از این اواخر ماه ژانویه به ویروس جدید کرونا مبتلا شده بود در ماه فوریه از بیمارستان مرخص شد. او روز چهارشنبه پس از آنکه احساس گلودرد و درد در ناحیه قفسه سینه کرد، به پزشک مراجعه کرد و آزمایش ابتلا به ویروس جدید کرونای او بار دیگر «مثبت» اعلام شد.

پیش از این نیز گزارش‌هایی مبنی بر دومین آزمایش مثبت برخی از افرادی که در چین پیش از این یک بار به «کووید-۱۹» مبتلا شده‌اند، منتشر شده بود.

مقامات چین در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که یکی از مبتلایان به «کووید-۱۹» که پس از درمان از بیمارستان مرخص شده بود، بار دیگر با مثبت بودن آزمایش کرونا، به بیمارستان برگردانده شده است.

شمار جان باختگان به دلیل ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در ژاپن با درگذشت یکی از مبتلایان به هشت نفر رسیده است. بنا به اعلام مقامات ژاپن یک مرد هشتاد و چند ساله آخرین قربانی شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور است.

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تمام مدارس این کشور برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا تعطیل می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر