جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۳۲
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تخصیص بیلبوردهای سطح شهر به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی شهرداری با توجه به لغو برنامه‌های تجمعی دوازدهمین نکوداشت هفته بوشهر، با مصوبه شورای شهر و تاکید شهردار محترم، بیلبوردهای تبلیغاتی برای پیشگیری از بیماری کرونا تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: بوشهر یکی از معدود استان‌هایی است که بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده نشده است. بر همین اساس، با پیشگیری از ورود این ویروس به شهر و رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم از شیوع آن در سطح شهر جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای خرید و توزیع لوازم بهداشتی به صورت رایگان در میان شهروندان هستیم، یادآور شد: اینستاگرام سازمان فرهنگی شهرداری به آدرس (bu.farhangi) توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا را اطلاع‌رسانی می‌کند و عموم شهروندان عزیز می‌توانند توصیه‌های بهداشتی را از این طریق دنبال کنند.

بارگاهی در پایان با تاکید بر اینکه بیماری کرونا با همت مردم و تلاش مسوولان شهر قابل کنترل است، تصریح کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ آرامش، مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی است که این روزها باید رعایت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر