شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۳۸
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، پایش مسافران و گردشگران ورودی از شمال استان بوشهر با استقرار پایگاه کنترل و تب سنجی در ورودی شهرستان دیلم اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس  شبکه بهداشت ودرمان دیلم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بنا به تصمیم شورای پدافند غیرعامل استانداری بوشهر کلیه مبادی ورودی استان تحت اسکرین و تب سنجی قرار گرفته و باتوجه به اینکه شهرستان دیلم در مبدا ورودی هموطنان به استان قرار دارد، اجرای این طرح در دستور کار و اجرایی شد.

ایرج زنده بودی گفت: در اجرای این طرح ، کادر درمانی این شبکه با همکاری جمعیت هلال احمر مسافران و گردشگران ورودی به شمال استان بوشهر را چکاب و تحت معاینه و تب سنجی قرار می‌دهند.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازار تجاری این بندر از روز جاری تا پایان روز شنبه تعطیل شده از هموطنان در اقصی نقاط کشور بخصوص استان‌های درگیر انتظار داریم تا اطلاع ثانوی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

رئیس  شبکه بهداشت ودرمان دیلم افزود:  داروخانه ها و مراکز کالاهای پزشکی نسبت به رفع مشکل ماسک اقدام جدی کنند.

وی بیان کرد: ژل های ضدعفونی و شوینده‌ها  در داروخانه‌های شهر و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی موجود است و مردم می‌توانند خریداری کنند.

زنده بودی  از شهروندان خواست ضمن هوشیاری کامل و رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از بیماری کرونا به شایعات توجه نکنند و اطلاعات و آمار مربوط به این بیماری را از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و مبدا ورودی هموطنان به این استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر