جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۱۴۷
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: کالاها اساسی و میوه شب عید به نرخ مصوب به اندازه نیاز بازار در سطح شهرستان آماده شده و به زودی توزیع آن آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری درجلسه  تنظیم بازار شهرستان دشتی افزود: ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید میوه شب عید وکالاهای اساسی در حال توزیع را با استفاده از فضای مجازی به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: باتوجه به بیماری کرونا رعایت موراد بهداشتی  توسط صنوف موا غذایی و بهداشتی باید بیشتر و بهتر رعایت شود تا مردم در ایام نوروز دغدغه موارد بهداشتی عرضه کالا مواد غذایی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ابلاغ شده تمام  شهرداران و دهیاران کار ضد عفونی مراکز شلوغ و پرتردد در سطح شهرستان از جمله بازار، مراکز خرید، پارکها و اماکن عمومی را آغاز کرده اند .

فرماندار دشتی بر رعایت بیشتر نکات بهداشتی توسط نانوایی ها تاکید کرد و افزود:  در راستای حفظ سلامت شهروندان هر نانوایی  که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

فرمانداردشتی اضافه کرد: برای پیشگیری بیماری کرونا با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی تمام  ادارات و اماکن دولتی ضد عفونی میشوند.

وی با تاکید بر تشدید  نظارت بر بازار افزود: بازرسان اداره بازرسی با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط به صورت شبانه روزی  بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی و عرضه کننده موادغذایی و بهداشتی نظارت مستمر خواهند داشت تا از افزایش قیمت ها جلوگیری کرده و بهداشت فردی وعمومی به خوبی رعایت شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر