جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۲۴۱
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: با توجه به خطرات مواد زائد و ضایعات، هفت کارگاه ضایعاتی در شهرستان تاکنون پلمب شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اظهار داشت: تقویت جبهه انقلاب و شورای فرهنگ عمومی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت جوانان در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از پزشکان و پرستاران به اقدامات صورت گرفته در شهرستان برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: با توجه به خطرات مواد زائد و ضایعات، ۷ کارگاه ضایعاتی در شهرستان تاکنون پلمب شده است.

پاک نژاد در خصوص کمبود ماسک نیز گفت: ظرف هفته جاری تعدادی ماسک توسط اداره صنعت و معدن و تجارت با اولویت مراکز درمانی به ویژه بیمارستان توزیع خواهد شد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان به مشکلات بیمارستان نیز اشاره و بر ضرورت حمایت صنعت از حوزه درمان با اولویت بیمارستان امام خمینی (ره) تأکید و خاطرنشان کرد: همراهی مردم و لزوم مراقبت‌های بهداشتی برای پیشگیری انتقال ویروس کرونا ضروری است.

فرماندار شهرستان کنگان به موضوع بالا رفتن مصرف آب اشاره و خاطرنشان کرد: همه در زمینه مصرف آب صرفه‌جویی در مصرف را مبنا قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر