جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آب، در دو نقطه مختلف استان بوشهر، جان دو نفر را گرفت؛ یک زن در آب گرم اهرم تنگستان و یک مرد در آب های خلیج فارس در نخل تقی عسلویه. این دو خبر امروز ـ سه شنبه 13 اسفندماه ـ منتشر شد...
کد خبر: ۶۸۲۴۳
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: آب، در دو نقطه مختلف استان بوشهر، جان دو نفر را گرفت؛ یک زن در آب گرم اهرم تنگستان و یک مرد در آب های خلیج فارس در نخل تقی عسلویه. این دو خبر امروز ـ سه شنبه 13 اسفندماه ـ منتشر شد.

به گزارش «فکرشهر»، خبر اول، از پیدا شدن جسد صیاد قایق غرق شده خبر می داد؛ قایق صیادی که روز دوشنبه در نزدیکی بندر نخل تقی غرق شده بود و دوشنبه شب با تلاش شناور ناجی در بندر نخل تقی شهرستان عسلویه پیدا شد.

 فرماندار عسلویه ضمن تایید این خبر گفت: این قایق صیادی سه سرنشین داشت که همگی از اهالی بندر نخل تقی بودند که غروب دوشنبه در نزدیکی این بندر گرفتار باد شدید و طوفان شدند و قایق آنان غرق شد. دو نفر از صیادان این شناور توانستند با شنا خود را به ساحل نخل تقی برسانند؛ نفر سوم که مفقود شده بود، شب گذشته با تلاش شناور ناجی و هادی پیدا شد و به درمانگاه منطقه ویژه منتقل شد، اما تلاش کادر درمانی بی نتیجه ماند و آن صیاد فوت کرد.

خبر بعدی به غرق شدن یک زن ۴۸ ساله در آبگرم «میراحمد» شهر اهرم، مرکز شهرستان تنگستان حکایت داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در ابن باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه غرق شدگی در چشمه آبگرم میراحمد، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. طبق اظهارات فرد حاضر در صحنه، خانمی که در حال شنا کردن در چشمه آب گرم بود به دلیل وارد نبودن به فن شنا غرق شد و با وجود تلاش نیروهای نجات غریق برای نجات وی، جان خود را از دست داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر