جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: اگر مسکن و شهرسازی زمین در اختیار بهزیستی برازجان قرار دهد، بهزیستی می تواند با جذب خیرین برای خانواده های معلولین خانه بسازند...
کد خبر: ۶۸۳۰۲
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: اگر مسکن و شهرسازی زمین در اختیار بهزیستی برازجان قرار دهد، بهزیستی می تواند با جذب خیرین برای خانواده های معلولین خانه بسازند.

به گزارش «فکرشهر»، محراب بنافی درنشست با رییس اداره مسکن و شهرسازی دشتستان اظهارداشت: خانواده های زیادی داریم که متاسفانه به خاطر مسائل اقتصادی توان خرید زمین یا مسکن را ندارند و باید دولت در این زمینه کمک نماید.

بنافی در این نشست، در مورد مشکلات مسکن خانوارهای بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی پیشنهادهایی ارائه کرد و گفت: اگر مسکن و شهرسازی زمین در اختیار بهزیستی برازجان قراردهد، بهزیستی دشتستان و جناب آقای انصاری می تواند خیرین را جذب نموده تا بتوانند مسکن برای خانواده های معلولین بسازند.

بر اساس این گزارش، زهرا هوایی ـ رییس مسکن و شهرسازی دشتستان ـ نیز ضمن استقبال از این چنین نشست هایی، قول داد موارد مطرح شده را از طریق استان پیگیری کند و همکاری و مساعدت با اداره بهزیستی را در دستور کار خود قرار دهد.

در این دیدار یک ساعته، خانم دهداری ـ خواهر شهید دهداری ـ که خود زیر نظر بهزیستی و از فعالان اجتماعی شهر است نیز حضور داشت و گفت که فاقد زمین و مسکن است و حاضر است با مسکن و شهرسازی برای پیشرفت کارها همکاری نماید.

نظرات بینندگان
عباس زارع
|
-
|
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
درود ربيس محترم شورا و سركار خانم مهندس هوايي كه واقعا تلاشهاي وي قابل تقدير است و ايشان يكي از مديران فعال حوزه دشتستان است.
هاشمی
|
-
|
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
زنده باد مرد ارزشمند و فرهنگی دلسوز که در اکثر شرایط به فکر قشر کم زور جامعه هست 
کارمند
|
-
|
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
خانم مهندس هوائی مدیری دلسوز و توانمند است من به عنوان کارمند بهترینا را برایش آرزو دارم.
آبپخش_عباسی
|
-
|
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹
زنده باد سرکار خانم مهندس هوائی.الحق مدیری مدبر و پیگیر هستن.جهت مشکلات اسناد آبپخش زیاد زحمت کشیدند.خانم هوائی بهروز و موفق باشید.حق نگهدارتان باد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر