جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۲۶
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم با بیان اینکه مردم نباید به شایعات درباره ویروس کرونا در فضای مجازی توجه کنند گفت: تمام فضای مجازی شبانه‌روز رصد می‌شود و شایعه کنندگان در خصوص بیماری کرونا مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  روح‌الله فروغی‌فردر نشست اعضای ستاد مقابله با کرونادر شهرستان جم با تاکید بر همکاری همگانی در پیشگیری از انتشار این ویروس اظهار داشت: رسانه‌ها و افراد در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا دقت لازم را داشته باشند تا با درج نادرست اخبار و آمار مبتلایان سبب تشویش اذهان عمومی نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم  با اشاره به اینکه فضای حقیقی و مجازی شهرستان جم به صورت دائم رصد می‌شود، افزود: دغدغه‌ها و مشکلات مردم در خصوص مقابله با ویروس کرونا دریافت می‌شود و با توجه به شرایط فعلی منطقه، تصمیماتی نیز در ستاد مقابله با کرونا شهرستان جم گرفته شده است.

وی، تاکید کرد:رصد اخبار مرتبط با موضوع کرونا در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

فروغی‌فر با تأکید بر اینکه از اتخاذ تصمیمات جزیره‌ای منع شده‌ایم افزود: برخی اقدامات پیشگیرانه در برخی از نقاط کشور انجام گرفت و به دادستان‌های کل کشور ابلاغ شده که نسبت به اتخاذ تصمیمات منطقه‌ای پرهیز کنند و تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور باشند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با مرکز استان صورت گرفته تا افاغنه غیرمجاز در سطح شهرستان جم جمع‌آوری و به مرکز استان بوشهر و سپس کشور افغانستان بازگردانده شوند.

دادستان جم از مردم خواست به پویش "در خانه بمانید" ملحق شوند و گفت: اقداماتی که در خصوص تعطیلی مراسم و برخی صنوف گرفته شده برای عدم ایجاد تجمع بوده است و مردم نیز با ماندن در منازل خود به عدم تشکیل چرخه انتقال این بیماری کمک کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون چند صنف متخلف پلمب شده‌اند از برخورد قانونی با صنف‌های متخلف در سطح شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صمت گشت‌های مشترک انجام می‌شود و در این زمینه بدون هیچ اغماضی با صنوف متخلف برخورد خواهد شد.

فروغی‌فراز از تعطیلی تالارهای عروسی در جم خبر داد و گفت: توصیه می‌شود مردم از برگزاری مراسمات عروسی در منازل شخصی پرهیز کنند و سلامتی خود و مردم را به خطر نیندازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر