پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۷۴
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: فرمانداردشتی گفت:برای پیشگیری از بیمار کرونا به دشتی سه ایستگاه بهداشتی و تب سنجی در وردوی های خورموج، دشت پلنگ و کاکی راه اندای می شود.

به گزارش فکرشهر، عبداله نادری در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دشتی افزود: باتوجه به زمان برداشت گندم باید در هنگام ورود کمباین‌ها به شهرستان تب سنجی و اقدامات پیشگیرانه برای بیماری کرونا توسط کمباین داران انجام شود.

سه ایستگاه تب سنجی در ورودی  دشتی راه اندازی می شود

وی از اقدامات بسیارخوب شهرداران، دهیاران و نیروهای بسیج و انتظامی در ضد عفونی وگند زدایی نقاط پر تردد شهرستان قدردانی کرد و  از همه رسانه های گروهی و تاثیر گذار خواست با دادن اطلاعات لازم بهداشتی  از التهاب و ایجاد نگرانی بی مورد و پخش شایعات بی اساس خودداری کنند.

فرماندار دشتی تاکید کرد: از همه شهروندان می خواهم در ایام نوروز برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود وشهروندان  از پذیرش مهمان نوروزی خودداری کنند تا زنجیره‌ای انتقال توسط مهمانان نوروزی به  این بیماری به شهرستان سرایت نکند.

نادری افزود: چند کارگاه تولید ماسک در دشتی راه اندازی شده  و بیش از ۱۰ هزارماسک در هفته اول تولید شد که اولویت توزیع این ماسک‌ها با دستگاه‌های خدمت رسان و بیماران خاص در سطح شهرستان است.

فرمانداردشتی از همه دستگاههای اجرایی خواست طرح دور کاری کارکنان را با جدیت اجرا کنند تا از حضور بی مورد و تردد غیر ضرورکارکنان ادارات  در سطح شهرها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره راهداری و حمل نقل شهرستان نحوه کارکر باربری های شهرستان برای حمل و توزیع مواد غذایی بررسی و از تردد غیر ضرورکامیونها جلوگیری خواهد شد.

نادری گفت : تمام مراکز تفریحی، پارکها ، بوستانها ، زمین های چمن مصنوعی، سالن های ورزشی  این شهرستان تعطیل است و شهرداران و دهیاران و اداره ورزش وجوانان باید از ورود افراد به پارک‌ها و اماکن عمومی ورزشی ممانعت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر