جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۶۴
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: منتخب مردم دشتی وتنگستان در مجلس یازدهم بر ضرورت افزایش سهم اعتبارات استان بوشهر در بودجه سالانه کشور تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامحسین کرمی ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار دشتی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: در این انتخابات شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم که این مهم وظیفه ما را در آینده سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر افزود: استان بوشهر از ظرفیت‌های خوبی در همه حوزه‌ها برخوردار است ولی در بودجه سالانه سهم این استان بسیار ناچیز است.

کرمی بیان کرد: تلاش داریم با اتحاد همه مسئولین و نمایندگان بتوانیم سهم اعتبارات استان از محل درآمدها را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین کشوری باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند، اضافه کرد: انشاالله با وحدت و همدلی همه مسئولین بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

فرماندار دشتی ضمن آرزوی توفیق برای منتخب مردم دشتی و تنگستان به ظرفیت‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است که نیازمند توجه جدی به آنها است.

عبدالله نادری با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان شاهد هستیم، افزود: در دو سال اخیر اعتبارات عمرانی شهرستان رشد خوبی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از محل سفر هیئت دولت به استان بوشهر اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده شده که برخی از آنها تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر