جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۸۲۷
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: محسن‌حاجی میرزایی ظهر امروز در صفحه توییتر خود ضمن انتشار ویدئویی از سخنرانی های خود در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی از اجرای سیاست آموزش تعطیل نیست و تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس ارائه کردم.

به گزارش فکرشهر، وی در این ویدئو گفت: براساس گزارش یونسکو ۳۳۰ میلیون دانش آموز به صورت سراسری و اگر تعطیلات محدود منطقه ای را در نظر بگیریم ، حدود ۵۰۰ میلیون نفر دانش آموز متاثر از ویروس کرونا شده اند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که در خصوص تعطیلی آموزش و پرورش تابع سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه مهم ترین ماموریت آموزش و پرورش این روزها این است که تعطیلی مدارس منجر به تعطیلی آموزش نشود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که سال تحصیلی را با کمترین آسیب و نقص در آموزش به پایان ببریم.

به گفته وی، به منظور به حداقل رساندن نقص در آموزش دانش آموزان، آموزش تلویزیونی را تدارک دیده ایم که به جهت اینکه این وقفه در تحصیل دانش آموزان ایجاد نشود،آموزش در تلویزیون از ده به ۲۸ نوبت و از یک شبکه به سه شبکه افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در این جلسه از طراحی سامانه ای در آموزش و پرورش خبرداد و گفت: از این هفته سامانه ای عملیاتی می شود که همه معلمان ، مدیران و دانش آموزان به این سامانه مرتبط باشند و ارتباط میان معلمان و دانش آموزان برقرار شود.

مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور برای مقابله با ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه تا پایان سال جاری تعطیل شدند و آموزش های دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی ادامه پیدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر