جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۴۶
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: اولین محموله تجهیزات و اقلام بهداشتی اهدایی خیران گناوه به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در آیینی توسط امام جمعه این شهر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) و شبکه بهداشت ودرمان تحویل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه گناوه در این آیین گفت: اقلام و تجهیزات اهدایی بر اساس اعلام نیاز شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان برای بکارگیری در امور درمانی و کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا  تهیه و تدارک شده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: این محموله شامل ۲ دستگاه مه پوش ویژه ضدعفونی، ۳۰۰ عدد ماسک ان ۹۵، یک دستگاه تب سنج، ۱۵۰ دست لباس گان و ۴۰ عدد  ژل ضدعفونی کننده‌است.

وی گفت: محموله اهدایی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از محل کمک های اهدایی خیرین گناوه خریداری و تهیه شده‌است که به  نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان این شهرستان تحویل شد.

امام جمعه گناوه با تقدیر از تمامی خیران شهرستانی که بصورت گمنام در تهیه این اقلام  مورد نیاز همت کردند، افزود: آن دسته از خیرانی که  بصورت تلفنی و حضوری برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردند،  درصورت  داشتن برنامه تهیه اقلام به مراکز درمانی بصورت رسمی به آنان  اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر